Πατέρας εν δράσει...

Γιατί να έχουν μόνο οι μαμάδες δικαίωμα... Εμείς παιδί, δεν έχουμε;


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

FORMULA1 2011

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 FORMULA1 2011 Την / Το Δευ 09 Μάης 2011, 1:00 am

jimagic

avatar
Admin
ΦΟΡΜΟΥΛΑ Αφεντικό και στην... Πόλη


Την τρίτη του νίκη στα τέσσερα πρώτα γκραν-πρι της Φόρμουλα Ένα
πανηγύρισε χθες ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος είδε πρώτος την καρό σημαία
και στην Κωνσταντινούπολη. Με τη 13η νίκη του, ο περσινός παγκόσμιος
πρωταθλητής έφτασε τους 93 βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Γερμανός
πιλότος της Red Bull οδήγησε την κούρσα από την pole position ώς το
πέσιμο της καρό σημαίας και έβαλε ακόμα ένα λιθαράκι στην προσπάθεια να
υπερασπιστεί τον περσινό του τίτλο. Δεύτερος τερμάτισε ο Μαρκ Γουέμπερ,
κάνοντας το πρώτο φετινό 1-2 για τους «κόκκινους ταύρους», ενώ ο
Φερνάντο Αλόνσο χάρισε στη Ferrari το πρώτο της βάθρο μέσα στο 2011,
παίρνοντας την τρίτη θέση. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Λούις Χάμιλτον με
McLaren, ακολουθούμενος από τον Νίκο Ρόζμπεργκ της Mercedes και τον
ομόσταβλό του Τζένσον Μπάτον. Ο Νικ Χάιντφελντ κέρδισε τον Βιτάλι Πετρόφ
στη μονομαχία των δύο Renault, τερματίζοντας έβδομος ακριβώς μπροστά
από τον Ρώσο ομόσταβλό του, ενώ τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι
Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) και Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber).
Η εξέλιξη

Ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς αποδείχτηκε εξίσου θεαματικός με τους
προηγούμενους, με το DRS και τις στρατηγικές με τα λάστιχα να βρίσκονται
σε πρώτο πλάνο. Βέβαια, η αγωνία και οι εναλλαγές θέσεων αφορούσαν
όλους τους άλλους εκτός από τον Φέτελ. Ο 23χρονος Γερμανός κράτησε χωρίς
πρόβλημα την πρώτη θέση στην εκκίνηση και από εκεί και μετά έκανε έναν
καθαρό αγώνα, χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο, επιβεβαιώνοντας την
ανωτερότητα που δείχνει από την αρχή της σεζόν. Έτσι επέστρεψε στο
κορυφαίο σκαλί του βάθρου ύστερα από το διάλειμμα της Κίνας και
εκτόξευσε στους 34 βαθμούς το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα πολύ νωρίς.
Πίσω από τον Φέτελ υπήρξαν αρκετές συγκινήσεις. Ο Ρόζμπεργκ κατάφερε
να αρπάξει τη δεύτερη θέση από τον Γουέμπερ στην εκκίνηση, όμως στους
επόμενους γύρους δέχτηκε προσπέρασμα τόσο από τον Αυστραλό όσο και από
τον Αλόνσο, χάνοντας την επαφή του με το βάθρο. Ο Αλόνσο αποδείχτηκε
ιδιαίτερα ανταγωνιστικός ως προς τη Red Bull του Γουέμπερ στην εξέλιξη
της κούρσας, προσπερνώντας τον μάλιστα κατά τη διάρκεια του τρίτου stint
με τα μαλακά λάστιχα. Όμως, στο τέλος δεν άντεξε, καθώς ο Αυστραλός
ήταν πιο γρήγορος στη συνέχεια με τα σκληρά λάστιχα και ανέκτησε τη
δεύτερη θέση έξι γύρους πριν από το τέλος.
Αντίθετα, οι McLaren εμφανίστηκαν κατώτερες των περιστάσεων και για
πρώτη φορά φέτος παρακολούθησαν από μακριά τη μάχη για το βάθρο. Ο
θριαμβευτής στη Σανγκάι, Χάμιλτον, τερμάτισε 30΄΄ πίσω από τον Αλόνσο,
ενώ ο Μπάτον, ο μοναδικός από τους κορυφαίους συνδυασμούς που πήγε σε
στρατηγική τριών και όχι τεσσάρων pit-stop, έχασε στο τέλος την πέμπτη
θέση από τον Ρόζμπεργκ. Οι Φελίπε Μάσα και Μίχαελ Σούμαχερ έδωσαν πολλές
μάχες μεταξύ τους και με άλλους οδηγούς κατά τη διάρκεια της κούρσας,
αλλά κάποια λάθη και ατυχίες άφησαν αμφότερους εκτός 10άδας, προς όφελος
των οδηγών της Renault που πλασαρίστηκαν στο 7-8.
* Ο πέμπτος αγώνας της σεζόν θα γίνει στην Καταλούνια της Ισπανίας σε δύο εβδομάδες (20-22 Μαΐου).
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΚΑΔΑ
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ρεντ Μπουλ)
2. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Ρεντ Μπουλ)
3. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι)
4. Λούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν)
5. Νίκο Ρόζμπεργκ (Γερμανία/Μερσέντες)
6. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν)
7. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/Ρενό)
8. Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία/Ρενό)
9. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Ελβετία/Toro Rosso)
10. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ)
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) 93
2. Λούις Χάμιλτον (ΜακΛάρεν) 59
3. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 55
4. Τζένσον Μπάτον (ΜακΛάρεν) 46
5. Φερνάντο Αλόνσο (Φεράρι) 41
6. Φελίπε Μάσα (Φεράρι) 24
7. Νικ Χάιντφελντ (Ρενό) 21
8. Βιτάλι Πετρόφ (Ρενό) 21
9. Νίκο Ρόζμπεργκ (Μερσέντες) 20
10. Καμούι Κομπαγιάσι (Ζάουμπερ) 8

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

1. Red Bull-Ρενό 148
2. ΜακΛάρεν-Μερσέντες 105
3. Φεράρι 65
4. Ρενό 42
5. Μερσέντες 26
6. Ζάουμπερ-Φεράρι 8
7. Toro Rosso-Φεράρι 6
8. Force India-Μερσέντες 4
Πηγή: sigmalive.com

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης