Πατέρας εν δράσει...

Γιατί να έχουν μόνο οι μαμάδες δικαίωμα... Εμείς παιδί, δεν έχουμε;


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

15 "χρυσές" συμβουλές για καλό ύπνο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 15 "χρυσές" συμβουλές για καλό ύπνο Την / Το Τετ 27 Απρ 2011, 2:23 am

jimagic


Admin
1.Ο ύπνος δεν θέλει πίεση. Τον καλοδεχόμαστε όποτε έλθει και σε καμία
περίπτωση δεν αγχωνόμαστε για το πόσο και το πως. Ο οργανισμός ξέρει
καλύτερα.

2.Είναι πολύ σημαντικό να πέφτουμε για ύπνο σε καθορισμένες ώρες ώστε να
ρυθμίζουμε σωστά το ρολόι του οργανισμού. Είναι μία από τις ρουτίνες
που κάνουν καλό.

3.Ένα καυτό μπάνιο βοηθά στον ύπνο. Κάτω από τα σκεπάσματα η θερμοκρασία του σώματος θα πέσει βοηθώντας έναν καλό ύπνο.

4.Δεν πρέπει να υπάρχουν φώτα, ούτε μεγάλα, ούτε και μικρά ενώ κοιμόμαστε.

5.Καλό είναι να πνίγουμε όλους τους θορύβους. Αυτό μπορεί να γίνει ωραία με έναν ανεμιστήρα που θα δουλεύει σε χαλαρό ρυθμό.

6.Μην κοιμάστε σε ζεστό δωμάτιο. Προτιμήστε ένα πιο δροσερό περιβάλλον
γιατί ο ύπνος δεν αγαπά τη ζέστη και το σώμα θα είναι πιο ήρεμο.

7.Αποφύγετε το βαρύ φαγητό και το ποτό πριν τον ύπνο. Ένα ελαφρύ δείπνο δύο ώρες πριν τον ύπνο είναι ιδανικό.

8.Αποφύγετε το κάπνισμα πριν τον ύπνο. Η νικοτίνη είναι διεγερτική για τον οργανισμό.

9.Βρείτε το σωστό μαξιλάρι. Ανατομικό, με πούπουλα, σκληρό ή μαλακό
πρέπει να ταιριάζει επίσης στη στάση που παίρνουμε όταν κοιμόμαστε
συνήθως. Ένα καλό μαξιλάρι στοιχίζει κάτι παραπάνω αλλά αξίζει σίγουρα.

10.Βγάλτε τα κατοικίδια από το δωμάτιο. Οι καλύτεροι φίλοι μας μπορεί να ξυπνήσουν το βράδυ και μαζί να ανησυχήσουν και εμάς.

11.Ακόμη και ένας μικρός πόνος μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο. Καλό είναι να πάρουμε ένα παυσίπονο αν έχουμε κάποια ενόχληση.

12.Αποφεύγουμε τον καφέ. Από το απόγευμα και μετά καλό είναι να μην
παίρνουμε καθόλου καφεΐνη γιατί επίσης είναι διεγερτκή και μπορεί να μας
ξενυχτήσει.

13.Μία καλή άσκηση για καλύτερο ύπνο είναι να συγκεντρωθούμε στην
αναπνοή. Ο ήχος της αναπνοής είναι ένα πολύ καλό νανούρισμα και επιπλέον
αποφεύγουμε να σκεφτόμαστε όλα όσα δεν έγιναν την ημέρα που πέρασε και
όλα όσα πρέπει να γίνουν την επόμενη ημέρα – πράγμα που απλώς θα
καθυστερήσει τη χαλάρωσή μας.

14.Αν δεν σας παίρνει ο ύπνος μην πανικοβάλεστε, είναι το χειρότερο που
μπορείτε να κάνετε. Πείτε στον εαυτό σας ότι δεν πειράζει. Κλείστε τα
μάτια και χαλαρώστε. Δεν είναι ύπνος αλλά είναι το αμέσως καλύτερο.

15.Μην συμπληρώνετε ύπνο. Πχ. Αν δεν έχουμε κοιμηθεί το βράδυ καλά δεν
ωφελεί να πάρουμε έναν υπνάκο το μεσημέρι, γιατί ο οργανισμός
“μπερδεύται" Καλύτερα να κοιμηθούμε καλά το επόμενο βράδυ.

Πηγή: newsit.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης